Просвітницька робота з педагогічними працівниками

Психолого - педагогічний  семінар " Робота з важковиховуваними учнями та дітьми "групи ризику".


17 січня Плужненському професійному аграрному ліцеї  відбувся психолого - педагогічний  семінар " Робота з важковиховуваними учнями та дітьми "групи ризику". У роботі семінару взяли участь викладачі, майстри виробничого навчання, директор ліцею. Структура семінару складалася з теоретичної та практичної частини.  До теоретичної частини ввійшла відео презентація «Девіантна поведінка. Причини. Поради вчителям щодо виховання «важких» учнів». Під час виконання практичної частини учасники семінару розглядали та вирішували ситуації, які можуть виникнути під час спілкування з  підлітками та під час проведення уроків. Завершився семінар підведенням підсумків та словами з притчі "Недаремні зусилля" 

                                   Вплив успіху педагогічних працівників на розвиток життєвої компетентності учнів        

  У Плужненському професійному аграрному ліцеї, в рамках плану роботи практичного психолога Гончарук Г.М. проведено психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу “Вплив успіху викладача на розвиток життєвої компетентності учнів” . Метою проведеного  заходу є  сприяння розвитку різного роду компетентностей, індивідуального стилю, креативності, творчих здібностей, пізнавальної  активності педагогічних працівників, стимулювати  самоосвіту, розвивати творчу ініціативу, забезпечити формування в

колективі плідного співробітництва.
         У вступному    слові    Гончарук Г.М.  згадала вислів новатора та лідера західного освітнього менеджменту Майкла Фуллана: «Учитель повинен досягати успіху для того, щоб його досягали учні, а учні повинні досягати успіху, щоб його досягло суспільство». Звернула увагу на   те, що педагогічним працівникам XXI століття необхідно докорінно  перебудовувати свою  діяльність, оскільки їм  належить працювати з учнями, які майже з народження знайомі з комп'ютерними технологіями. Місія сучасного педагога полягає вже не в простій передачі знань, а в психолого-педагогічній підтримці індивідуального розвитку особистості через долучення її до світу культурних цінностей та самоідентифікацію.
         Об'єднанні у міні – групи викладачі та майстри виробничого навчання активно працювали над вправами та завданнями тренінгу, такими як «Колаж»,  «Успішний викладач», «Види ситуацій успіху»  релаксаційна вправа «Водоспад», «У мене все добре». Учасники семінару  з власного досвіду їх педагогічної діяльності активно ділилися результатами створення    ситуацій успіху учнів,  та як вони вплинули на подальше їх життя.  
Особливо цікавою для обговорення стала  вправа « Портрет  успішного викладача очима самих викладачів», як підсумок вправи   переглянули відеофільм  «Яким має бути сучасний вчитель на думку сучасних учнів».
В. Сухомлинський неодноразово  наголошував: «Учень має бачити
в учителеві розумну, знаючу, думаючу, закохану в знання людину. Чим глибші
знання, чим ширший кругозір, ширша всебічна наукова освіченість учителя, тим більшою мірою він не тільки вчитель, а й вихователь».
Проведений захід  з  педагогічним працівникам ліцею сприятиме   активізації  їх творчого потенціалу,  стимулюватиме бажання підвищувати свій професійний рівень відповідно до вимог сучасного часу.

 Практичний психолог                                   Гончарук Г.М.





Немає коментарів:

Дописати коментар