Документація

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу

Згідно із Законом про протидію булінгу, булінг (bullying, від анг. bully
— залякувати, цькувати) — діяння учасників освітнього процесу, які
полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному
насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що
вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи, або такою особою
стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути, чи
була заподіяна шкода психічному, або фізичному здоров’ю потерпілого.
Типовими ознаками булінгу (цькування) є:
 - систематичність (повторюваність) діяння;
-  наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу),
спостерігачі (за наявності);
- дії,  або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння
психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування
потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції
потерпілого.
Згідно Закону України « Про освіту» (розділ І, статті 25, 26) керівник
закладу освіти має забезпечувати створення у закладі освіти безпечного
освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому
числі:
- розглядати заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів
освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видавати рішення
про проведення розслідування;
- забезпечувати виконання заходів для надання соціальних та
психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали
його свідками або постраждали від булінгу (цькування);
- повідомляти уповноваженим підрозділам органів Національної
поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в
закладі освіти.
Якщо дитина стала свідком або жертвою булінгу в закладі освіти,
передусім вона може розказати про це батькам, педагогам, психологу,
соціальному педагогу або безпосередньо директору закладу освіти.
Після отримання звернення дитини, відповідна особа інформує керівника
закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.
Керівник закладу:
• розглядає таке звернення та реєструє у журналі обліку звернень та
повідомлень про жорстоке поводження з дітьми або загрозу його вчинення;
• з’ясовує усі обставин булінгу відповідно до Порядку розгляду звернень
та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його
вчинення, затвердженого спільним наказом Міністерства соціальної політики
України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ
України, Міністерства охорони здоров’я України № 564/836/945/577;
• скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює
подальші дії.
До складу такої комісії можуть входити педагогічні працівники, (у тому
числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, керівник
закладу та інші зацікавлені особи.
Рішення комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в
паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів комісії.
Педагогічні працівники мають право на захист під час освітнього
процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу
(цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації,
що завдають шкоди здоров’ю.
Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу,
то він має вжити невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування), а
також повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому
жертва булінгу чи ні.




Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020)
практичного психолога
Плужненського ПАЛ
Гончарук Г.М.


п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1



16.03.
2020
1. Упорядкування   журналу щоденного обліку роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантин.
2. Участь у методичному засіданні педагогічних працівників.
3. Робота з документацією.
4. Співпраця з батьківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Viber.
5. Опрацювання фахової літератури.
9.00 – 10.00

10.00-11.00
11.00-12.00

13.00-15.00
  
15.00-17.00





2




17.03.
2020
1. Робота з документацією
2.Підготовка щоквартальної інформації  на НМЦПТО ПК  У Хмельницькій області, щодо роботи з дітьми сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування.
3.Опрацювання фахової літератури.
4.   Робота над сценарієм  до  участі у фестивалі (квесті, виховному заході) «Молодь обирає здоровя»
5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок».
9.00  –10.00
10.00 – 11.00


11.00 – 13.00
13.00 – 15.00



 (18:00-20.00)





3




18.03.
2020
1.  Робота з документацією.
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
2. Робота над сценарієм «Молодь обирає здоров’я».
3. Самоосвіта
4. Індивідуальні консультації для учнів 12 групи в онлайн режимі.
5. Виготовлення брошур для учнів ліцею «Як захистити себе від корона вірусу» .
6.Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.
9.00 -10.00

10.00-12.00
12.00- 14.30
 14.30- 15.30

15.30-16.30

16.30-17.00





4




19.03.
2020
1. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  1- 3 курсів з психології.
2.  Онлайн робота  з викладачами та майстрами  навчальних груп щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу
3. Проходження онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».
4. Робота над створенням дописів та заповненням матеріалів інтернет  блога: «Моя робота – моя ріка»
5. Прослухати пряму трансляцію заступника міністра освіти Любомири Мандзій.
6.  Робота по профорієнтації   з учнями 9-11 класів шкіл Ізяславського району, відправлення онлайн- посилань у робочі діалоги Messenger.
9.00-11.00

11.00 - 12.00

12.00-13.00

13.00- 14.00

14.00- 15.00
15.00-17.00




5



20.03.
2020
1. Упорядкування   журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
2.  Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.
3. Робота над створенням дописів та заповненням матеріалів  інтернет блога: «Екологічний регіональний центр»»
4. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.
5. Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей  для оформлення  буклета на конкурс «Молодь обирає здоровя»
6. Упорядкування папки виховних  заходів  з патріотичного виховання учнівської молоді
9.00-10.00

10.00-12.00

12.00-15.00

15.00-15.30
15.30-16.30
16.30-17.00



6


23.03.
2020
1 Розробка плану та  підготовка стимульного матеріалу психолого – пелагогічного семінару: «Збереження психоемоційного стану  учнів - випускників під час підготовки до здачі ЗНО»;
2.  Перегляд вебінару « Вдосконалення екологічної компетентності педагогічних працівників закладів професійної освіти засобами дистанційних курсів»
Кулалаєва Наталля Валеріївна
3.Робота по профорієнтації   з учнями 9-11 класів шкіл Ізяславського району, відправлення онлайн- посилань  у робочі діалоги Messenger.
4. Прослухати виступ заступника міністра Перта Коржевського про дистанційне навчання у професійно -технічній освіті.
5. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам.

9.00 - 11.00


11.00-13.00


13.00-14.00


14.00- 15.00

15.00 -17.00

17.00 -18.00

7
24.03.
2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з  психології.
2.  Переглід вебінару «Організація дистанційного навчання в закладах професійної освіти»
Базелюк Олександр Васильович
 3. Написання статті  «Прийшов час змін» у газету «Зоря Надгориння»
4. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини».
9.00-11.00

11.00-13.00


13.00-16.00


16.00-18.00


8
25.03.
2020
1  Розробка сценарію та  підготовка стимульного матеріалу психолого – пелагогічного семінару для батьків «Роль батьків у  подоланні тривожного стану випускників при підготовці до здачі ЗНО»;
 2. Робота з блогом «Мля робота – моя ріка»
3. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus». «Короновірусна інфекція – факти проти паніки»
5. Систематизація  документації.

  9.00- 12.00

12.00-13.00

13.00-16.30

16.30-18.00


9

26.03.
2020
1. Співпраця  з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Viber.
2.Переглід вебінару « Організаційно-педагогічні умови дистанційного професійного навчання»
Кравець Світлана Григорівна, Голуб Іван Іванович
 3.Подивитися виступ заступника міністра освіти Любомири Мандзій
4. Робота з блогом «Моя робота – моя ріка».
5. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія».
9.00-11.00

11.00-13.00


13.00-14.00

14.00-15.30

15.30-18.00

10
27.03.
2020
1. Робота з документацією.
2. Розробити сценарій заняття  з корекції тривожності учнів під час підготовки до ЗНО
3.  Перегляд онлайн вебінару «Ми разом: психологічна підтримка учнівської молоді та педагогічних працівників під час карантину»
Лапа Оксана Вікторівна
 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
5. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта».
9.00-10.00
10.00-11.00

11.00-13.00 


13.00-14.00
 
14.00-18.00

11
30.03.
2020
1 Підбір завдань для учнів 1-3 курсів в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
2.  Переглянути вебінар :"Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання" за посиланням https://meet.lync.com/ivet.edu.ua/info/VI14Q15E
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus».
5. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).
6. Консультації в навчально-методичному центрі.
9.00-11.00

11.00-12.00
12.00- 13.00

13.00-15.00

15.00-18.00

12
31.03.
2020
1. Індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогічних працівників, які потребують  психологічної допомоги під час карантину
2. Робота по профорієнтації   з учнями 9-11 класів шкіл Ізяславського району, відправлення онлайн- посилань у робочі діалоги Messenger.
3. Робота з методичною літературою.
4. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків.
9.00-12.00

12.00-13.00

13.00-15.00
15.00 - 18.00


13
01.04.
2020
1.Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами психолога
2. Переглянути вебінар «Організація дистанційного навчання у ЗПО
3. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus».
4 Підбір завдань для учнів 1-3 курсів в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
5. Робота з документацією психолога.
9.00- 11.00

11.00-12.00

12.00-13.00
13.00 -16.00

16.00-18.00

14
02.04.
2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.
2. Робота з  методичною  документацією.
3. Індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогічних працівників, які потребують  психологічної допомоги під час карантину
 4.Опрацювання методичних рекомендацій МОН України та НМЦ ПТО ПК У Хмельницькій області
5. Підбір завдань для учнів 1-3 курсів в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
6.Моніторинг психоемоційного здоровя учнів з числа дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування
9.00– 11.00

11.00- 12.00

12.00-14.00

14.00-15.00


15.00-16.00



16.00 -18.00





15




03.04.
2020
1. Робота по профорієнтації   з батьками учнів 9-11 класів, відправлення онлайн- посилань у робочі діалоги Messenger.
2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів»
3. Підготовка конспектів уроків. Підбір завдань для учнів 1-3 курсів  в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
4.  Вебінар на  сайті Всеосвіта «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляці»
5. Упорядкування   журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
09.00- 9.40

9.40-11.00

11.00-14.00


14.00-16.00

16.00- 17.00



                  Практичний психолог       Гончарук Г.М.



Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
практичного психолога
Плужненського ПАЛ
Гончарук Г.М.

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1



06.04.
2020
1. Упорядкування   журналу щоденного обліку роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантин.
 2. Підбір завдань для учнів 21, 22 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
3. Переглянути вебінар «Психологічна профілактика панічних проявів під час карантину» Лапа Оксана Вікторівна 

4.Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
5. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
6.  Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
 7. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.

9.00  – 13.00






14.00- 18.00




2




07.04.
2020
1. Робота з документацією
 2. Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
4. Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики).
5. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.

9.00  –13.00






14.00 – 18.00





3




08.04.
2020
1.     Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
2.     Індивідуальні консультації для учнів 12 групи в онлайн режимі.
3.     Переглянути вебінар «Проектування інноваційних технологій навчання»
Кошук Олександр Богданович 

4. Пройти курси на платформі Ла – Страда «Вирішую конфлікти , та будую мир навколо себе»
5. Самоосвіта пройти курс «Медіаграмотність для освітян» на платформі  «Prometheus».
6. Підбір завдань для учнів 21 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
7. Підбір завдань для учнів 21, 22 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії на 09.04.2020р..
9.00- 13.00







14.00-18.00


4

09.04.
2020
Взяти участь у VІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців», яка відбудеться 9 квітня 2020 р. (вебінарна кімната).
10.00-18.00



5



10.04.
2020
1. Упорядкування   журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.
2.  Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3. Переглянути вебінар «Застосування мобільних додатків у дистанційному навчанні»
Майборода Людмила Анатоліївна 
3. Робота над створенням дописів та заповненням матеріалів  інтернет блога: «Моя робота – моя ріка»»
4. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.
5 Підбір завдань для учнів 21  групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
6.Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.
9.00-13.00

14.00-18.00


6


13.04.
2020
1  Підбір завдань для учнів 21, 22 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
2. Переглянути вебінар «Сучасні умови розвитку підприємницької компетентності й ділової активності майбутніх кваліфікованих робітників.» Орлов Валерій Федорович 
3. Переглянути вебінар: «Методика підготовки учнівської молоді до підприємницької діяльності»
Базиль Людмила Анотоліївна (понеділок, Квітень 13, 2020; 10:30-11:00)
2. Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3. Онлайн спілкування з майстрами та класними керівниками навчальних груп щодо інформацій про:
- учнів, які потребують матеріальної допомоги;
-стан здоров'я учнів.
5. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням групи №12 та  батькам щодо стану їх здоров'я.
6. Робота над  заповненням матеріалів  інтернет блога: «Моя робота – моя ріка»»
7. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
8. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану. 

9.00  -13.00







14.00- 18.00
7
14.04.
2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з  психології.
2.   Підбір завдань для учнів 32 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
3. Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
4.  Самоосвіта пройти курс «Протидія та попередження булінгу у закладах освіти» на платформі  «Prometheus».
5.  Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
6.Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
7. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.



9.00-13.00








14.00 – 18.00
8
15.04.
2020
1.     Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
2.Підбір завдань для учнів 21, 22 групи   в умовах дистанційної форми навчання з хімії.
3. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
4. Робота з блогом «Моя робота – моя ріка».
5. Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
6. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.




  9.00- 13.00






 14.00 - 18.00

9

16.04.
2020
1.     Співпраця  з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Viber.
2.     Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.

3.     Робота з блогом «Моя робота – моя ріка».

4. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
5.Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
6. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.


9.00-13.00

14.00-18.00

10
17.04.
2020
1. Робота з документацією.
 2. Індивідуальні бесіди з учнями з приводу святкування Пасхи «Сиди вдома – збережи життя» (телефон, Viber)
3. Переглянути вебінар « Зміст і форми підготовки майбутніх фахівців до підприємницької діяльності
Алєксєєва Світлана Володимирівна 
4.Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
5. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
6. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.
9.00-13.00 


14.00 - 18.00
11
21.04.
2020
1. Індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогічних працівників, які потребують  психологічної допомоги під час карантину
2 Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3. Робота з методичною літературою.
4 .Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
5. Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
6. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.

9.00-13.00




14.00 - 18.00

12
22.04.
2020
1.Пошукова робота/ознайомлення з  інструктивно-методичними  матеріалами психолога
2 Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3. Самоосвіта практичного психолога. Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus».
4 Підбір завдань для учнів 1-3 курсів в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
5. Робота з документацією психолога.
6. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.
9.00-13.00






14.00-18.00
13
23.04.
2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.
2. Робота з  методичною  документацією.
3. Індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогічних працівників, які потребують  психологічної .
4. Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
5. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
6.Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
7. Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.

9.00– 13.00






14.00 - 18.00




14




24.04.
2020
 1. Моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів»
3. Підготовка конспектів уроків. Підбір завдань для учнів 1-3 курсів  в умовах дистанційної форми навчання з біології та хімії.
4. Онлайн співпраця  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
5.Онлайн консультування  учнів та батьків  навчальних груп щодо збереження  їх психоемоційного стану. 
6.Онлайн консультування  ІПП щодо збереження  їх психоемоційного стану.



09.00- 13.00





14.00 – 18.00


                  Практичний психолог                                        Гончарук Г.М.
Індивідуальний план роботи під час карантину
з 27.04. – 11.05.2020року
практичного психолога
Плужненського  професійного аграрного ліцею
Гончарук Г.М.


№ з/п
Дата
Зміст роботи
Примітка
1.      
27.04.
2020
Розмістити у мережі Viber, у групах дистанційне навчання,  інформацію з номерами телефонів гарячої лінії служби психологічної підтримки 
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
3.  Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
Створити та розмістити у мережі  Viber, у групах дистанційне навчання опитувальник для учнів та педагогічних працівників «Як часто ви відчуваєте страх через коронавірус?»
Профорієнтаційна робота з майбутніми абітурієнтами (телефон), розміщення профорієнтаційних матеріалів на сторінці у  Facebook
Робота по самоосвіті (курси, семінари,тренінги)
Робота з документацією
2. 
28.04.
2020
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
Нарада при директору щодо організації роботи ІПП по профорієнтаційній роботі
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
 Взяти участь у вебінарі практичних психологів НМЦ ПТОПК у Хмельницькій області
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку)
Робота з наповненням  блога практичного психолога
Індивідуальні консультації учнів та батьків щодо дотримання карантинних заходів та збереження психоемоційного здоров'я
Робота з документацією
3      
29.04.
2020
Підготовка матеріалів для проведення тренінгових занять
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Підготовка аналітико-статистичного звіту
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
Переглянути вебінар «Організація дистанційного навчання в ЗПТО області6 практичний досвід
( тривалість 2 год.15 хв.)
  Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.

Профорієнтаційно-консультативна робота з майбутніми абітурієнтами (телефон, Viber)
Психологічна підтримка сімей, що перебувають у СЖО (за запитом)
Індивідуальна робота з учнями «Як правильно планувати час під час карантину» (за запитом)
Наповнення матеріалами блогу «Моя робота – моя ріка»
Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики, курси, вебінари)
Робота з документацією
4.
30.04.
2020
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
9:00 – 13:00
14:00 – 17:00
  Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
Переглянути нараду з Петром Коржевським “ Організаційні заходи щодо відкриття навчально практичних центрів»
Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики, курси, вебінари)
Робота з наповнення блога практичного психолога
Профорієнтаційна робота з майбутніми абітурієнтами (телефон), розміщення профорієнтаційних матеріалів у групах на сторінках у  Facebook
Робота з документацією
5
04.05.
2020
Вдосконалення інформаційно-просвітницьких матеріалів (булінг, кібербулінг)
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
 Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.

Профорієнтаційно-консультативна робота з майбутніми абітурієнтами (телефон, Viber)
Робота  над наповненням  блога практичного психолога
Робота з документацією
6.      
05.05.
2020
Поповнення та вдосконалення інформаційного Блогу
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
 Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики, курси, вебінари)
Оновлення документації: профілактика шкідливих звичок (відео матеріал, буклети)
Робота з документацією
7.      
06.05.
2020
Поради «Як бути щасливою»
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Індивідуальна робота з учнями з приводу перебування на карантині в домашніх умовах (не порушувати громадський спокій)
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
 Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики, курси, вебінари)
Індивідуальні консультації для учнів та їх батьків (телефон, Viber)
Робота з документацією
8.  
07.05.
2020
Індивідуальне  консультування учнів, батьків ІПП   з приводу збереження психоемоційного здоров'я
9:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
 Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.
9 .  
08.05.
2020
Робота по наповненню Блога практичного психолога
9:00 – 13:00
14:00 – 17:00
Профілактичне консультування дітей-сиріт «Сиди дома» (телефон, Viber)
Робота по самоосвіті ( опрацювання періодики, курси, вебінари)
Робота з документацією
Провести щоденний моніторинг стану психологічного та фізичного здоров'я  учнів з числа дітей сиріт та позбавлених батьківського піклування.
 Взяти участь у щоденній онлайн співпраці  з колегами – психологами ПТНЗ , та методистом  НМЦ ПТО у Хмельницькій області Сиско Н.М. з питань самоосвіти, організації збереження  психічного здоров'я, профілактики   стресових станів учасників навчального процесу в групі Messenger та Viber.



Практичний психолог      Гончарук Г.М.

 З  метою  подальшої  реалізації  статті  76  Закону  України  «Про  освіту» 
Міністерство  освіти  і  науки  України  направляє  для  використання  в  роботі аналітичні  матеріали  про  діяльність  психологічної  служби,  забезпечення закладів  освіти  практичними  психологами  і  соціальними  педагогами  у  2020/2021  н.  р.  та  рекомендації  щодо  пріоритетних  напрямів  психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу. 


Немає коментарів:

Дописати коментар